Un nouveau programme de fidélité pour l'été !

Alles over de komst van het nieuwe loyaliteitsprogramma van Kiabi:​​

  • Ons loyaliteitsprogramma verandert om je mooiere en makkelijker toegankelijke beloningen te kunnen bieden. Als je wilt, kun je je punten delen met andere familieleden die lid zijn van het loyaliteitsprogramma!

  • In mei kun je het nieuwe loyaliteitsprogramma ontdekken.

  • Om te kunnen deelnemen aan het nieuwe loyaliteitsprogramma moet je:
    • een meerderjarige natuurlijke persoon (18 jaar en ouder) zijn en in België wonen en
    • een klantenaccount hebben op kiabi.be.
    Zonder klantenaccount op kiabi.be zal het niet meer mogelijk zijn deel te nemen aan het Kiabi loyaliteitsprogramma.

    Als je al een klantenaccount hebt op kiabi.be
    - Heb je een loyaliteitskaart die gekoppeld is aan je account op kiabi.be? Geen zorgen! Je punten worden op de dag van de lancering automatisch overgezet naar het nieuwe loyaliteitsprogramma.
    - Heb je een loyaliteitskaart, maar is deze nog niet gekoppeld aan je account op kiabi.be?
    Ga naar "Mijn voordelen" > "Klantenkaart" en klik op "Mijn klantenkaart koppelen". Je moet je kaart koppelen om gebruik te kunnen maken van het nieuwe loyaliteitsprogramma.

    - Ben je nog geen lid van ons programma? Klik op "Lid worden van het programma" en profiteer vanaf de geplande start in mei van alle voordelen.

    Heb je nog geen klantenaccount op kiabi.be? Het is super eenvoudig en gratis! Ga naar de rubriek "Account" om er een aan te maken.
    Tijdens het aanmaken, bij de stap "Loyaliteitsprogramma":
    - Heb je al een klantenkaart? Klik op "Ik heb al een kaart" om het nummer van je bestaande klantenkaart te koppelen aan je nieuwe klantenaccount.
    - Heb je nog geen klantenkaart? Klik dan op "Ja" om lid te worden van het Kiabi-loyaliteitsprogramma. Zo kun je vanaf mei meteen profiteren van het nieuwe programma!

  • In onze Kiabi winkels in België en op kiabi.be.

  • Als je een babyspaarprogramma hebt, verandert er niets!

  • Vanaf mei spaar je punten volgens het nieuwe programma. Let op: als je binnen 12 maanden geen klantenaccount aanmaakt op kiabi.be, raak je je gespaarde punten kwijt. Wil je blijven profiteren van de beloningen en voordelen? Maak dan nu meteen een klantenaccount aan op kiabi.be!
    Geen paniek: Heb je al 500 punten en heb je daarmee je 15% korting vrijgespeeld? Dan wordt deze automatisch overgezet naar het nieuwe loyaliteitsprogramma, met een geldigheid van 6 maanden vanaf de overgangsdatum. Je kunt deze korting gebruiken, zelfs zonder een account aan te maken op kiabi.be.
    Belangrijk: Alle punten – ook die uit het oude programma en die worden overgezet – blijven 12 maanden geldig vanaf het moment dat je ze hebt verdiend.

    matrice des points


  • Ja, geen paniek! Dat verandert niet ;)

  • Om je in te schrijven voor het loyaliteitsprogramma in de winkel of op Kiabi.be, hebben we een paar persoonlijke gegevens van je nodig. Sommige zijn verplicht, zoals je naam, voornaam en geboortedatum (aangegeven met een sterretje of door de verkoopmedewerker). Andere zijn optioneel, zoals je adres of de namen en geboortedata van je kinderen. Daarnaast verzamelen we gegevens over je aankopen om je beter te kunnen helpen en je voorkeuren te analyseren. Op het moment van verzameling informeren we je over hoe we deze gegevens gebruiken en wat je rechten zijn.
    Wil je meer weten? Privacybeleid Kiabi

  • Je kunt je lidmaatschap van het loyaliteitsprogramma opzeggen wanneer je maar wilt, maar let op: daarna kun je je klantenaccount niet meer gebruiken.
    Geen paniek! Je kunt nog steeds online shoppen, maar dan als “gast” op kiabi.be. Houd er rekening mee dat:
    - Je geen punten meer spaart voor het programma.
    - Je gespaarde punten, ook die uit het oude programma, niet meer gebruikt kunnen worden voor kortingen of beloningen.
    - Je geen toegang meer zult hebben tot een gratis retourlabel.

    Tip: Maak eerst gebruik van je opgebouwde voordelen voordat je je account opzegt! Zodra je account is verwijderd, kun je er geen aanspraak meer op maken.
    Belangrijk: Controleer of je je bestelgeschiedenis en kassabonnen hebt opgeslagen op een veilige plek.
    Wil je je account opzeggen? Stuur ons dan een e-mail via ons contactformulier en kies als reden: “Wet Informatica en Vrijheid / Mijn persoonlijke gegevens” of “Mijn persoonlijke gegevens verwijderen”.