Nederlands
  • Voetgangersdrive  gratis levering | 1 werkdag  Meer informatie ›

  • GRATIS LEVERING in winkel | 24U*. GRATIS THUISLEVERING vanaf 60€ aankoop | 3 tot 5 werkdagen.  Meer informatie ›

  • Veelgestelde vragen

    De huidige situatie en ontwikkelingen hebben ons verplicht om onze werkwijze te evolueren en aan te passen.
    De levertijden zijn gemiddeld 5 tot 7 werkdagen.


    Vragen over het coronavirus en de gevolgen voor onze activiteiten:

    Ik heb net een bestelling geplaatst. Wanneer wordt ze geleverd?

    Het zal enkele dagen langer duren voordat u uw bestelling ontvangt.


    Ik heb de verzendmail van mijn bestelling ontvangen. Waar is mijn pakket nu?

    Het kan momenteel iets langer duren voordat onze vervoerder uw bestelling verwerkt. Mogelijk zijn de trackinggegevens van je pakket pas na enkele dagen bijgewerkt. Gelieve wat geduld uit te oefenen.


    Uw producten komen uit Azië. Kunnen ze besmet zijn?

    Het antwoord van het ministerie van Volksgezondheid is neen. Niet al onze producten komen overigens uit China, het land dat in Azië het meest getroffen is door het coronavirus. Bovendien overleeft het virus slechts enkele uren op droge, inerte oppervlakken. Rekening houdend met de transporttijden en de omstandigheden waarin onze producten vervoerd worden, is het risico op besmetting haast onbestaande.


    Verwacht u in de komende weken problemen met de bevoorrading van de winkels?

    Op dit moment niet. We hebben medewerkers in Azië waardoor we rechtstreeks in contact staan met de fabrieken en de vervoerders. Samen doen we er alles aan om vertragingen tot een minimum te beperken. Indien nodig zullen we bekijken of we onze producten op andere manieren kunnen produceren en vervoeren. Het is uiteraard onze bedoeling dat u – zowel in de winkels als op de website – nog steeds uw keuze kunt maken uit alle collecties die we voor u ontworpen hebben.


    Kan ik nog steeds op uw website bestellen?

    Blijf ons volgen op kiabi.com. Onze medewerkers doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Profiteer nu van de gratis thuislevering 😊


    Vanaf mijn bestelling tot aan mijn levering

    Hoe kan ik winkelen op kiabi.be?

    Slechts een paar stappen om je artikelen in je winkelmandje te plaatsen:
    Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKOSTUUMS of SCHOENEN
    Ontdek onze selectie en gebruik onze filters (maat, kleur, prijs…). Klik op de foto om de beschrijving van het artikel te lezen.
    Kies je kleur en maat en klik op "Plaats in winkelmand".
    Shop verder of ga naar je winkelmand om je selectie te vinden en je bestelling af te ronden.
    Klik op "bestelling afronden" om je bestelling te plaatsen. Dan kan je je leveringmethode (in de Kiabi-winkel, op een afleverpunt of thuislevering) en betaalmethode (Visa, MasterCard, Bancontact Mister Cash of Paypal) kiezen.
    Bevestig je betaling.
    Je bestelling is geplaatst 🙂
    Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.
    Tip: als je je aankoop niet direct wilt voltooien, klik je op “Opslaan in mijn wishlist” in plaats van te klikken op “Plaats in winkelmand”. Je selectie blijft dan gedurende 15 dagen in je winkelmandje bewaard.
    Wist je dit? Op kiabi.be is er nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Web-exclusives artikelen": verkleedkostuums, Adidas, Hello Kitty, Reebok, Nike, Absorba, Dim.... kijk snel.


    Hoe verloopt de bezorging?

    Wij bezorgen je bestelling binnen 3 tot 4 werkdagen. Je kan kiezen uit de volgende 3 transportmogelijkheden:
    - In een Kiabi-winkel: Betaal je bestelling online en kom deze afhalen in onze Kiabi winkel; of kies voor e-reservering om je artikelen online te selecteren en vervolgens af te halen en te betalen in je Kiabi winkel. De levering in de winkel is gratis.
    - Levering op een afleverpunt: de levering van het pakket op een afleverpunt is gratis bij een aankoop vanaf 15€. Voor een bestelling van minder dan 15€ zijn de verzendkosten op een afleverpunt 3,95€.
    - Thuislevering: de thuislevering is gratis vanaf 60€ aankoop. Voor een bestelling van minder dan 60€ zijn de verzendkosten 3,95€.


    Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Zodra de bestelling bevestigd is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen (maat, kleur, betaalmethode, afleveradres). Wij nodigen je uit om je bestelling te annuleren en deze opnieuw te plaatsen 😊 Wil je je bestelling annuleren? Eenvoudig! Ga in je klantenaccount (rubriek 'mijn aankopen') en klik op "mijn bestelling annuleren".* Het is mogelijk om je bestelling te annuleren binnen 24 uur. Je zal een e-mail ontvangen om je annulering te bevestigen.

    * Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is. Wanneer het pakje geleverd wordt kan je het aan de deur weigeren. Op deze manier wordt het meteen naar ons teruggezonden, en kunnen we je geld terugstorten.


    Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren.*
    Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren. *Kortingscodes zijn niet geldig voor e-reservering.


    Kan de prijs van een artikel variëren?

    Ja, eenzelfde artikel kan worden verkocht voor verschillende prijzen, en wel om de volgende redenen:

    - Tijdens de uitverkoop, veranderen onze prijzen op het ritme van de afprijzingen (in de winkels en op de webshop).
    - Een artikel kan deel uitmaken van een aanbiedingsactie met beperkte duur.
    - Voor de verschillende kleuren van eenzelfde artikel kunnen verschillende kortingen gelden tijdens een aanbiedingsperiode.

    In deze gevallen betalen wij het prijsverschil niet terug voor aankopen die hebben plaatsgevonden voordat de uitverkoop of de aanbieding van kracht was.


    Ik wil een klantaccount aanmaken

    Op je computer:

    • Klik rechtsboven in het scherm op "Klantaccount"
    • Klik op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.


    Op je smartphone:

    • Klik op linksboven op het menupictogram.
    • Klik op "Account".
    • Klik op "Inloggen" en op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.


    Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen?

    Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
    Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

    1) Log in op je klantaccount
    2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
    3) Voer de wijzigingen uit
    4) Bevestig deze


    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
    Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

    1) Log in op je klantaccount
    2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
    3) Voer de wijzigingen uit
    4) Bevestig dezez


    Hoe kan ik betalen?

    Betalen op de webshop:
    Je kan betalen met creditcard (Visa of Mastercard), PayPayl of Bancontact MisterCash

    Betalen in de winkel:
    Je kan ook een e-reservering kiezen en je artikelen reserveren en passen voordat je ze in de winkel betaalt.


    Mijn betaling is geweigerd, wat moet ik nu doen?

    Als er een probleem is opgetreden bij de bevestiging van je online betaling, is dit wellicht veroorzaakt door een storing bij je bank, of een technische fout op ons betaalportaal.

    Je ontvangt altijd een e-mailbericht van ons, waarin wij je aangeven welke stappen je moet volgen: contact opnemen met je bank, een nieuwe poging doen, of een andere betaalmethode kiezen.

    Als de weigering van je bank afkomstig is, kan deze veroorzaakt worden door een onjuiste invoer van het kaartnummer, van de geldigheidsdatum of van de veiligheidscode.

    Wij verzoeken je daarom je poging te herhalen en daarbij goed te letten op de vermelde gegevens.

    Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan eerst contact op met je bank voor meer informatie.

    Vergeet ook niet dat onze klantenservice je graag wil helpen: contactformulier


    Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraging heeft?

    Om deze vertraging te kunnen begrijpen, zijn hier enkele tips:

    1) Raadpleeg het verloop van de afhandeling van je pakket in de rubriek “Mijn aankopen”, op onze website voor de exacte status van je pakket
    2) Je kan het pakket ook online volgen via de vervoerder. Wellicht is het e-mailbericht met informatie over de aankomst van het pakket per ongeluk in je Spam-box beland.
    3) Als je gekozen hebt voor thuisbezorging, controleer dan eerst het bezorgadres. Vergeet ook niet je buren te raadplegen, wellicht is het pakket bij je buren bezorgd toen je afwezig was.

    Onze klantenservice blijft tot je beschikking: contactformulier


    Een probleem met de inhoud van je bestelling?

    Als je een afwijking vaststelt in de inhoud van je bestelling bij de ontvangst hiervan, verzoeken wij je contact met ons op te nemen, met vermelding van het bestelnummer en de desbetreffende artikelnummers.


    Mijn retourzendingen en terugbetalingen

    Wat zijn de voorwaarden voor retourzending en terugbetaling?

    Bij Kiabi heb je 30 dagen vanaf het moment waarop je de bestelling ontvangen hebt om je artikelen terug te sturen (deze 30 dagen zijn inclusief het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen).

    Retourneren in de winkel:
    Je kan je bestelling in een Kiabi-winkel retourneren en je geld terugvragen. De artikelen moeten in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat zijn.

    Andere retourmethodes:

    Je kan bestelde artikelen terugsturen en je geld terugvragen. Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Bekijk hieronder op welke manier je de artikelen retour kan sturen:

    Pakket geleverd Retourmethode Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Op een afhaalpunt
    (Mondial Relay)
    1. Ga naar “Mijn bestellingen” en klik naast de betreffende bestelling op “De retourbon uitprinten”

    2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat terug naar je afleverpunt samen met de ingevulde retourbon en plak het geprinte etiket op het pakje
    Er wordt automatisch 2,50€ afgetrokken van het terug te betalen bedrag De terugbetaling (met aftrek van de eventuele retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij het artikel terug hebben ontvangen. Als je per Visa/Master Card of Bancontact/Mistercash betaald hebt, krijg je het bedrag op je kaart/rekening teruggestord.
    Indien je met Paypal betaald hebt, wordt het bedrag op je Paypal account teruggestord, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
    Thuis
    met Bpost
    Het pakje moet terug worden gestuurd op het volgende adres:

    Retourservice kiabi.be
    Mondial Relay
    Rue de Bruxelles 109
    1480 Tubeke, België
    De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
    Wij behouden zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als de artikelen beschadigt of vervuild zijn. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
    Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.
    Bij ontvangst van je retourzending sturen wij je een e-mailbericht ter bevestiging met daarin vermeld het bedrag van terugbetaling. Wij zullen het bedrag bijschrijven op de creditcard, de PayPal of Bancontact Mistercash-rekening, die werd gebruikt voor de oorspronkelijke betaling van je bestelling.
    Vergeet niet om de gegevens van de retourzending goed te bewaren (bestelnummer, artikelnummers van de geretourneerde artikelen, datum van retourzending en eventueel het retournummer) voor het geval je contact met ons wilt opnemen, zodat je ons snel op de hoogte kan brengen!
    In geval van een herroeping, vergeet niet het herroepingsformulier in te vullen en bij te voegen om de terugbetaling van uw oorspronkelijke verzendkosten te krijgen. (Mogelijk binnen 14 dagen na aankoop) Download het formulier.


    Heb je mijn retourzending goed ontvangen?

    Ongeachte de gekozen vervoerder voor je retourzending, moet je rekening houden met ongeveer 14 dagen voordat de zending bij ons arriveert.
    Zodra wij je retourzending in ons magazijn ontvangen, sturen wij je een bevestiging van terugbetaling per e-mail.
    Indien je na 14 dagen geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, en houd de volgende gegevens bij de hand:

    - Bestelnummer
    - Artikelnummer van de geretourneerde artikelen
    - Datum van de retourzending
    - en eventueel het nummer van de retourzending

    Wij informeren u dan zo spoedig mogelijk :)


    Wat moet ik doen als ik het bedrag van mijn terugbetaling niet begrijp?

    Na een retourzending is het bedrag van de terugbetaling niet het bedrag dat je verwachtte ?

    Vergeet niet dat, op basis van de gekozen vervoerder voor je retourzending, er retourkosten in rekening kunnen worden gebracht.
    Als je ondanks deze controle toch een afwijking vaststelt, kan je de klantenservice vragen om details omtrent het bedrag van de terugbetaling, en in het geval van een fout onzerzijds, zullen wij deze uiteraard direct herstellen!


    Kiabi producten

    Welke producten verkoopt Kiabi?

    Wist je dat? Kiabi biedt een collectie tegen kleine prijzen, voor iedereen: volwassenen, kinderen en baby's.
    Kiabi verkoopt ook positiekleding, lingerie en kleding in grote maten speciaal voor jij. En vergeet niet de vele accessoires om je look compleet te maken: schoenen, tassen, sieraden…
    En op de website van Kiabi is nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Exclusieve webproducten": verkleedkostuums, kleding.... kijk snel.


    Hoe vind ik een product dat me interesseert, snel terug op de website?

    Met behulp van de zoekmachine bovenin het scherm! Voer een zoekwoord in (bijv.: broek), of het artikelnummer (bijv.: TQ029)
    Je kan ook naar de gewenste collectie gaan (bijv.: Dameskleding), en vervolgens het type gezochte artikel selecteren (bijv.: broek).
    Veel plezier bij het shoppen !


    Hoe kom ik in de matengids?

    Je twijfelt over je maat? Raadpleeg dan onze matengids, die aanwezig is bij elke productbeschrijving, of rechtstreeks toegankelijk is via deze link.


    Vind ik dezelfde artikelen in de winkel en op de Website?

    Bij Kiabi is de hele collectie dezelfde in de winkels en op de website*!
    Exclusieve op de webshop: exclusieve web-artikelen in de categorieën Wonen, Schoenen en Verkleedkleding. Maar ook een ruime selectie web-artikelenkleding voor het hele gezin (Dames, Heren, Kinderen en Baby’s). Je kan deze herkennen met de sticker “Web Exclusieve".
    *Zolang de voorraad strekt.


    Het artikel dat ik wil hebben, is uitverkocht. Is er een kans dat het binnenkort weer verkrijgbaar is?

    Om je zoveel mogelijk te kunnen laten genieten van kleding, hebben wij slechts één motto: je het juiste artikel op het juiste moment bieden. De levensduur van onze artikelen is dus beperkt in de tijd, en slechts enkele van onze artikelen worden opnieuw aangeboden.

    Elke week worden honderden nieuwe artikelen aangeboden, zowel online als in de winkel, om je te laten profiteren van de allernieuwste trends.

    Wij kunnen je niet zeggen of een bepaald artikel opnieuw in de verkoop komt gedurende de aankomende maanden. Wij adviseren je daarom onze website regelmatig te bezoeken. Als het desbetreffende artikel niet opnieuw verschijnt, zal je zeker iets vinden dat erop lijkt ;-)


    De Kiabi-klantenkaart en nieuwsbrief

    Hoe kan ik een klantenkaart aanvragen, wat zijn de voordelen ervan en hoe werkt deze?

    De klantenkaart is gratis voor het leven, en wordt op verzoek verstrekt (in de winkel of bij de bevestiging van je internet-bestelling)
    De klantenkaart biedt vele voordelen:

    - Voor iedere aankoop van 1€ = 1 spaarpunt

    - Je ontvangt speciale aanbiedingen zodra de klantenkaart is geactiveerd.

    - De spaarpunten over je aankopen worden verdubbeld tijdens de maand waarin je jarig bent.

    - 100 gratis spaarpunten om de geboorte van je baby te vieren: op vertoon van een trouwboekje in de winkel of door het invullen van de voornaam van je kind bij je account voordat je je bestelling bevestigt (binnen 3 maanden na de geboorte).

    - Een kers op de taart! Zodra je 500 punten hebt gespaard, ontvang je 15% korting op de aankoop van je keuze (geldig gedurende 6 maanden).

    Om te profiteren van al deze voordelen, moet je niet vergeten je kaart te tonen als je bij de kassa afrekent. Als je een kaart aanvraagt op onze website, wordt deze altijd automatisch geactiveerd en spaar je punten bij elke bestelling. Om je puntensaldo op te vragen, kijk je op je kassabon, of op: Mijn puntensaldo opvragen.


    Ik heb mijn klantenkaart verloren, wat moet ik doen?

    Je kan je klantenkaart niet meer vinden? Je hebt 2 oplossingen:

    - Ga nu naar je Kiabi-winkel en vraag om je puntensaldo naar een nieuwe kaart toe te voegen. Je hoeft niet je klantenkaartnummer te herinneren: wij kunnen je vorig kaart vinden met je voornaam en achternaam.
    - Stuur ons een email! Wij zullen je een nieuw kaart met je punten sturen.


    De Babyspaarprogramma is gratis en speciaal gemaakt voor toekomstige en jonge moeders.

    De Baby Spaarprogramma is gratis en speciaal gemaakt voor toekomstige en jonge moeders.
    Hoe werkt het?:

    1 - Meld je in de winkel of op kiabi.be (door hier te klikken) aan voor het Babyspaarprogramma. Als je een klantenkaart hebt, wordt het programma hieraan gekoppeld. Als je geen klantenkaart hebt, wordt deze automatisch aangemaakt en gekoppeld aan het programma.

    2 - 12 maanden lang groeit het bedrag van je tegoedbon beetje bij beetje. Bij iedere aankoop van de Positie- en Babyafdeling voor 0-36 maanden, spar je 10% van het bedrag van iedere aankoop.

    3 - Geniet van je tegoedbon! Na 12 maanden ontvang je een bericht van Kiabi:
    • Is je baby geboren sinds het aanmelden bij het Babyspaarprogramma? Laat het ons weten, zodat je jouw gespaarde geld kunt deblokkeren.
    • Was je baby al geboren tijdens het aanmelden bij het Baby Spaarprogramma? Dan wordt het gespaarde geld automatisch gedeblokkeerd.

    Je hebt 6 maanden de tijd om je tegoedbon te besteden, op alle artikelen! Vergeet niet je kaart te tonen bij elke aankoop in de winkel en je kaart op de website te activeren.
    Klik hier voor meer informatie ›


    Ik begrijp niet mijn puntensaldo, of ik heb de indruk dat mijn aankopen niet in mijn Baby Spaarprogramma worden meegenomen

    Als je een afwijking op je klantenkaart of Baby Spaarprogramma vindt, ga dan naar je Kiabi-winkel of neem contact op met onze klantenservice via contactformulier. We zullen je twijfels graag wegnemen of, indien nodig, de anomalie corrigeren.


    De nieuwsbrief

    Wil je op de hoogte houden van ons nieuws ? Schrijf in voor onze nieuwsbrief op onze website !
    Voer je e-mailadres in en vertel ons iets over jezelf om personele aanbiedingen te ontvangen !


    Ik wil de nieuwsbrief in een andere taal ontvangen?

    Breng ons per e-mail op de hoogte van dit probleem. Wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen!


    Ik wil van de nieuwsbrief afmelden

    Stuur ons een e-mail. Wij zullen je van de nieuwsbrief zo snel mogelijk afmelden.


    Het merk Kiabi en de winkels

    Wie zijn wij?

    Kiabi is een Modemerk met kleine prijzen, opgericht in 1978 in Frankrijk, en sinds 2000 aanwezig op het Web.

    Al 40 jaar heeft KIABI de ambitie om haar klanten trendy modeartikelen te bieden, die voor iedereen toegankelijk zijn dankzij lage prijzen en een grote keuze aan kwaliteitskleding.
    KIABI beschikt over 500 winkels en online winkels wereldwijd, en is marktleider in kleding voor het hele gezin: Dameskleding, Herenkleding, Kinderkleding. Babykleding, maar ook Positiekleding, Grote maten of Lingerie.


    Wat doet Kiabi voor duurzame ontwikkeling?

    Bij Kiabi zorgen onze "Duurzame ontwikkelings"-acties ervoor dat wij ons dagelijks verbeteren in :

    • Het ontwerp van de producten
    Wij analyseren het textiel, controleren de maatregelen en de kwaliteit van onze producten, die door onze stylisten zijn ontworpen. Wij bestuderen hun levensduur om verpakkingen en productie-afval zoveel mogelijk te beperken.

    • Het ontwerp van de gebouwen
    Momenteel vernieuwen wij de elektrische installaties (verlichting en verwarming) van onze winkels. Ook installeren wij een computergestuurde controle van deze installaties om het energieverbruik te beperken.

    • Het beheer van de grondstoffen
    De grondstoffen van de aarde zijn beperkt: wij werken eraan om onze uitgaven voor energie te verminderen en onze afstanden voor bevoorrading te beperken door het vestigen van nieuwe magazijnen in de buurt van onze winkels.

    • De bescherming van het milieu
    Wij recyclen ons afval bij elke vestiging: winkel, magazijn, hoofdkantoor. Om het gebruik van kartonnen dozen te vermijden, verpakken wij sinds 1995 de goederen vanuit de magazijnen naar de winkels in vouwdozen, die oneindig herbruikbaar zijn. Sinds maart 2016 geven wij in de winkels geen gratis plastic tasjes meer, en verkopen wij herbruikbare tassen zonder winstmarge.

    • Verantwoorde inkoop
    Wij bouwen aan duurzame relaties met onze leveranciers. Momenteel duren deze relaties gemiddeld 7,5 jaar. Bij 100% van de rechtstreekse leveranciers vindt jaarlijks een audit plaats t.a.v. de arbeidsomstandigheden, de naleving van de mensenrechten, het voorkomen van corruptie en de bescherming van het milieu in de fabrieken.

    • Welzijn op het werk
    Kiabi is een bedrijf waar het goed werken is, en het staat genoteerd in de top van "Great Place to work".
    Meer dan 700 medewerkers hebben meegedaan aan het programma tijdens de week van de "Duurzame ontwikkeling" en de week van de "Gezondheid" in 2019.


    Waar zijn onze winkels?

    Er moet een Kiabi-winkel in de buurt zijn! Alles over onze winkels (openingstijden en adressen) vindt u hier: Bekijk de winkels bij u in de buurt