Zoeken

Wij zijn er voor jou!


Click & Collect
* Voor elke bestelling van maandag tot vrijdag voor 20.00 uur. Geldig in alle Kiabi-winkels in België.

Plaats je bestelling voor 20.00 uur op kiabi.be.

Betaal in de winkel
(e-reservering) of online (click & collect)

24 uur later kan je je bestelling in je winkel al afhalen.
 

Veelgestelde vragen:

Vanaf mijn bestelling tot aan mijn levering

  • Slechts een paar stappen om je artikelen in je winkelmandje te plaatsen:
    Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKOSTUUMS of SCHOENEN
    Ontdek onze selectie en gebruik onze filters (maat, kleur, prijs…). Klik op de foto om de beschrijving van het artikel te lezen.
    Kies je kleur en maat en klik op "Plaats in winkelmand".
    Shop verder of ga naar je winkelmand om je selectie te vinden en je bestelling af te ronden.
    Klik op "bestelling afronden" om je bestelling te plaatsen. Dan kan je je leveringmethode (in de Kiabi-winkel, op een afleverpunt of thuislevering) en betaalmethode (Visa, MasterCard, Bancontact Mister Cash of Paypal) kiezen.
    Bevestig je betaling.
    Je bestelling is geplaatst 🙂
    Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.
    Wist je dit? Op kiabi.be is er nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Web-exclusives artikelen": verkleedkostuums, Adidas, Hello Kitty, Reebok, Nike, Absorba, Dim.... kijk snel.

  • Wij bezorgen je bestelling binnen 3 tot 4 werkdagen. Je kan kiezen uit de volgende 3 transportmogelijkheden:
    - In een Kiabi-winkel: Betaal je bestelling online en kom deze afhalen in onze Kiabi winkel; of kies voor e-reservering om je artikelen online te selecteren en vervolgens af te halen en te betalen in je Kiabi winkel. De levering in de winkel is gratis.
    - Levering op een afleverpunt: de levering van het pakket op een afleverpunt is gratis bij een aankoop vanaf 15€. Voor een bestelling van minder dan 15€ zijn de verzendkosten op een afleverpunt 3,95€.
    - Thuislevering: de thuislevering is gratis vanaf 60€ aankoop. Voor een bestelling van minder dan 60€ zijn de verzendkosten 3,95€.

  • Zodra de bestelling bevestigd is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen (maat, kleur, betaalmethode, afleveradres). Wij nodigen je uit om je bestelling te annuleren en deze opnieuw te plaatsen 😊 Wil je je bestelling annuleren? Eenvoudig! Ga in je klantenaccount (rubriek 'mijn aankopen') en klik op "mijn bestelling annuleren".* Het is mogelijk om je bestelling te annuleren binnen 24 uur. Je zal een e-mail ontvangen om je annulering te bevestigen.

    * Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is. Wanneer het pakje geleverd wordt kan je het aan de deur weigeren. Op deze manier wordt het meteen naar ons teruggezonden, en kunnen we je geld terugstorten.

  • Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren.*
    Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren. *Kortingscodes zijn niet geldig voor e-reservering.

  • Ja, eenzelfde artikel kan worden verkocht voor verschillende prijzen, en wel om de volgende redenen:

    - Tijdens de uitverkoop, veranderen onze prijzen op het ritme van de afprijzingen (in de winkels en op de webshop).
    - Een artikel kan deel uitmaken van een aanbiedingsactie met beperkte duur.
    - Voor de verschillende kleuren van eenzelfde artikel kunnen verschillende kortingen gelden tijdens een aanbiedingsperiode.

    In deze gevallen betalen wij het prijsverschil niet terug voor aankopen die hebben plaatsgevonden voordat de uitverkoop of de aanbieding van kracht was.

  • Op je computer:
    • Klik rechtsboven in het scherm op "Klantaccount"
    • Klik op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.

    Op je smartphone:
    • Klik op linksboven op het menupictogram.
    • Klik op "Account".
    • Klik op "Inloggen" en op "Account aanmaken".
    • Vul het formulier in of inlog met Facebook of Google.

  • Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
    Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

    1) Log in op je klantaccount
    2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
    3) Voer de wijzigingen uit
    4) Bevestig deze

  • Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
    Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

    1) Log in op je klantaccount
    2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
    3) Voer de wijzigingen uit
    4) Bevestig deze

  • Betalen op de webshop:
    Je kan betalen met creditcard (Visa of Mastercard), PayPayl of Bancontact MisterCash

    Betalen in de winkel:
    Je kan ook een e-reservering kiezen en je artikelen reserveren en passen voordat je ze in de winkel betaalt.

  • Als er een probleem is opgetreden bij de bevestiging van je online betaling, is dit wellicht veroorzaakt door een storing bij je bank, of een technische fout op ons betaalportaal.

    Je ontvangt altijd een e-mailbericht van ons, waarin wij je aangeven welke stappen je moet volgen: contact opnemen met je bank, een nieuwe poging doen, of een andere betaalmethode kiezen.

    Als de weigering van je bank afkomstig is, kan deze veroorzaakt worden door een onjuiste invoer van het kaartnummer, van de geldigheidsdatum of van de veiligheidscode.

    Wij verzoeken je daarom je poging te herhalen en daarbij goed te letten op de vermelde gegevens.

    Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan eerst contact op met je bank voor meer informatie.

    Vergeet ook niet dat onze klantenservice je graag wil helpen: contactformulier

  • Om deze vertraging te kunnen begrijpen, zijn hier enkele tips:

    1) Raadpleeg het verloop van de afhandeling van je pakket in de rubriek “Mijn aankopen”, op onze website voor de exacte status van je pakket
    2) Je kan het pakket ook online volgen via de vervoerder. Wellicht is het e-mailbericht met informatie over de aankomst van het pakket per ongeluk in je Spam-box beland.
    3) Als je gekozen hebt voor thuisbezorging, controleer dan eerst het bezorgadres. Vergeet ook niet je buren te raadplegen, wellicht is het pakket bij je buren bezorgd toen je afwezig was.

    Onze klantenservice blijft tot je beschikking: contactformulier

  • Als je een afwijking vaststelt in de inhoud van je bestelling bij de ontvangst hiervan, verzoeken wij je contact met ons op te nemen, met vermelding van het bestelnummer en de desbetreffende artikelnummers.


Mijn retourzendingen en terugbetalingen

  • Bij Kiabi heb je 30 dagen vanaf het moment waarop je de bestelling ontvangen hebt om je artikelen terug te sturen.​

    In de winkel: Je kan je bestelling in een Kiabi-winkel retourneren en je geld terugvragen. De artikelen moeten in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat zijn.​

    Andere retourmethodes:

    Pakket geleverd Retourmethode Waar kan ik mijn pakje afgeven? Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Op een afhaalpunt (Mondial Relay) 1. Ga naar je klantenaccount, rubriek "Mijn aankopen" en klik naast de betreffende bestelling op "Print het retourlabel ".

    2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat terug naar je afhaalpunt samen met de ingevulde retourbon en plat het geprinte retourlabel op het pakje.

    3. Breng je pakje terug naar een afhaalpunt Mondial Relay.

    Een afhaalpunt vinden ›
    Breng je pakje terug naar een afhaalpunt Mondial Relay.

    Een afhaalpunt vinden ›
    Er wordt automatisch € 2,50 afgetrikken van het terug te betalen bedrag. De terugbetaling (met aftrek van de eventuele retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij het artikel terug hebben ontvangen. Als je per Visa/Master Card of Bancontact/Mistercash betaald hebt, krijg je het bedrag op je kaart/rekening teruggestord.
    Indien je met Paypal betaald hebt, wordt het bedrag op je Paypal account teruggestord, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
    Thuis met Bpost
    Wij behouden zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als de artikelen beschadigt of vervuild zijn. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
    Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.
    Bij een gedeeltelijke terugzending van de bestelling worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.
    Bij een volledige terugzending (en als je beroep doet op het horroepingsrecht) worden de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald.

  • Ongeachte de gekozen vervoerder voor je retourzending, moet je rekening houden met ongeveer 14 dagen voordat de zending bij ons arriveert.
    Zodra wij je retourzending in ons magazijn ontvangen, sturen wij je een bevestiging van terugbetaling per e-mail.
    Indien je na 14 dagen geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, en houd de volgende gegevens bij de hand:

    - Bestelnummer
    - Artikelnummer van de geretourneerde artikelen
    - Datum van de retourzending
    - en eventueel het nummer van de retourzending

    Wij informeren u dan zo spoedig mogelijk :)

  • Na een retourzending is het bedrag van de terugbetaling niet het bedrag dat je verwachtte ?

    Vergeet niet dat, op basis van de gekozen vervoerder voor je retourzending, er retourkosten in rekening kunnen worden gebracht.
    Als je ondanks deze controle toch een afwijking vaststelt, kan je de klantenservice vragen om details omtrent het bedrag van de terugbetaling, en in het geval van een fout onzerzijds, zullen wij deze uiteraard direct herstellen!


Kiabi producten

  • Wist je dat? Kiabi biedt een collectie tegen kleine prijzen, voor iedereen: volwassenen, kinderen en baby's.
    Kiabi verkoopt ook positiekleding, lingerie en kleding in grote maten speciaal voor jij. En vergeet niet de vele accessoires om je look compleet te maken: schoenen, tassen, sieraden…
    En op de website van Kiabi is nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Exclusieve webproducten": verkleedkostuums, kleding.... kijk snel.

  • Met behulp van de zoekmachine bovenin het scherm! Voer een zoekwoord in (bijv.: broek), of het artikelnummer (bijv.: TQ029)
    Je kan ook naar de gewenste collectie gaan (bijv.: Dameskleding), en vervolgens het type gezochte artikel selecteren (bijv.: broek).
    Veel plezier bij het shoppen !

  • Je twijfelt over je maat? Raadpleeg dan onze matengids, die aanwezig is bij elke productbeschrijving, of rechtstreeks toegankelijk is via deze link.

  • Bij Kiabi is de hele collectie dezelfde in de winkels en op de website*!
    Exclusieve op de webshop: exclusieve web-artikelen in de categorieën Wonen, Schoenen en Verkleedkleding. Maar ook een ruime selectie web-artikelenkleding voor het hele gezin (Dames, Heren, Kinderen en Baby’s). Je kan deze herkennen met de sticker “Web Exclusieve".
    *Zolang de voorraad strekt.

  • Om je zoveel mogelijk te kunnen laten genieten van kleding, hebben wij slechts één motto: je het juiste artikel op het juiste moment bieden. De levensduur van onze artikelen is dus beperkt in de tijd, en slechts enkele van onze artikelen worden opnieuw aangeboden.

    Elke week worden honderden nieuwe artikelen aangeboden, zowel online als in de winkel, om je te laten profiteren van de allernieuwste trends.

    Wij kunnen je niet zeggen of een bepaald artikel opnieuw in de verkoop komt gedurende de aankomende maanden. Wij adviseren je daarom onze website regelmatig te bezoeken. Als het desbetreffende artikel niet opnieuw verschijnt, zal je zeker iets vinden dat erop lijkt ;-)


De Kiabi-klantenkaart en nieuwsbrief

  • De klantenkaart is gratis voor het leven, en wordt op verzoek verstrekt (in de winkel of bij de bevestiging van je internet-bestelling)
    De klantenkaart biedt vele voordelen:

    - Voor iedere aankoop van 1€ = 1 spaarpunt

    - Je ontvangt speciale aanbiedingen zodra de klantenkaart is geactiveerd.

    - De spaarpunten over je aankopen worden verdubbeld tijdens de maand waarin je jarig bent.

    - 100 gratis spaarpunten om de geboorte van je baby te vieren: op vertoon van een trouwboekje in de winkel of door het invullen van de voornaam van je kind bij je account voordat je je bestelling bevestigt (binnen 3 maanden na de geboorte).

    - Een kers op de taart! Zodra je 500 punten hebt gespaard, ontvang je 15% korting op de aankoop van je keuze (geldig gedurende 6 maanden).

    Om te profiteren van al deze voordelen, moet je niet vergeten je kaart te tonen als je bij de kassa afrekent. Als je een kaart aanvraagt op onze website, wordt deze altijd automatisch geactiveerd en spaar je punten bij elke bestelling. Om je puntensaldo op te vragen, kijk je op je kassabon, of op: Mijn puntensaldo opvragen.

  • Je kan je klantenkaart niet meer vinden? Je hebt 2 oplossingen:

    - Ga nu naar je Kiabi-winkel en vraag om je puntensaldo naar een nieuwe kaart toe te voegen. Je hoeft niet je klantenkaartnummer te herinneren: wij kunnen je vorig kaart vinden met je voornaam en achternaam.
    - Stuur ons een email! Wij zullen je een nieuw kaart met je punten sturen.

  • De Baby Spaarprogramma is gratis en speciaal gemaakt voor toekomstige en jonge moeders.
    Hoe werkt het?:

    1 - Meld je in de winkel of op kiabi.be (door hier te klikken) aan voor het Babyspaarprogramma. Als je een klantenkaart hebt, wordt het programma hieraan gekoppeld. Als je geen klantenkaart hebt, wordt deze automatisch aangemaakt en gekoppeld aan het programma.

    2 - 12 maanden lang groeit het bedrag van je tegoedbon beetje bij beetje. Bij iedere aankoop van de Positie- en Babyafdeling voor 0-36 maanden, spar je 10% van het bedrag van iedere aankoop.

    3 - Geniet van je tegoedbon! Na 12 maanden ontvang je een bericht van Kiabi:
    • Is je baby geboren sinds het aanmelden bij het Babyspaarprogramma? Laat het ons weten, zodat je jouw gespaarde geld kunt deblokkeren.
    • Was je baby al geboren tijdens het aanmelden bij het Baby Spaarprogramma? Dan wordt het gespaarde geld automatisch gedeblokkeerd.

    Je hebt 6 maanden de tijd om je tegoedbon te besteden, op alle artikelen! Vergeet niet je kaart te tonen bij elke aankoop in de winkel en je kaart op de website te activeren.
    Klik hier voor meer informatie ›

  • Als je een afwijking op je klantenkaart of Baby Spaarprogramma vindt, ga dan naar je Kiabi-winkel of neem contact op met onze klantenservice via contactformulier. We zullen je twijfels graag wegnemen of, indien nodig, de anomalie corrigeren.

  • Wil je op de hoogte houden van ons nieuws ? Schrijf in voor onze nieuwsbrief op onze website !
    Voer je e-mailadres in en vertel ons iets over jezelf om personele aanbiedingen te ontvangen !

  • Breng ons per e-mail op de hoogte van dit probleem. Wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen!

  • Stuur ons een e-mail. Wij zullen je van de nieuwsbrief zo snel mogelijk afmelden.


Het merk Kiabi en de winkels

  • Kiabi is een Modemerk met kleine prijzen, opgericht in 1978 in Frankrijk, en sinds 2000 aanwezig op het Web.

    Al 40 jaar heeft KIABI de ambitie om haar klanten trendy modeartikelen te bieden, die voor iedereen toegankelijk zijn dankzij lage prijzen en een grote keuze aan kwaliteitskleding.
    KIABI beschikt over 500 winkels en online winkels wereldwijd, en is marktleider in kleding voor het hele gezin: Dameskleding, Herenkleding, Kinderkleding. Babykleding, maar ook Positiekleding, Grote maten of Lingerie.

  • Bij Kiabi zorgen onze "Duurzame ontwikkelings"-acties ervoor dat wij ons dagelijks verbeteren in :

    • Het ontwerp van de producten
    Wij analyseren het textiel, controleren de maatregelen en de kwaliteit van onze producten, die door onze stylisten zijn ontworpen. Wij bestuderen hun levensduur om verpakkingen en productie-afval zoveel mogelijk te beperken.

    • Het ontwerp van de gebouwen
    Momenteel vernieuwen wij de elektrische installaties (verlichting en verwarming) van onze winkels. Ook installeren wij een computergestuurde controle van deze installaties om het energieverbruik te beperken.

    • Het beheer van de grondstoffen
    De grondstoffen van de aarde zijn beperkt: wij werken eraan om onze uitgaven voor energie te verminderen en onze afstanden voor bevoorrading te beperken door het vestigen van nieuwe magazijnen in de buurt van onze winkels.

    • De bescherming van het milieu
    Wij recyclen ons afval bij elke vestiging: winkel, magazijn, hoofdkantoor. Om het gebruik van kartonnen dozen te vermijden, verpakken wij sinds 1995 de goederen vanuit de magazijnen naar de winkels in vouwdozen, die oneindig herbruikbaar zijn. Sinds maart 2016 geven wij in de winkels geen gratis plastic tasjes meer, en verkopen wij herbruikbare tassen zonder winstmarge.

    • Verantwoorde inkoop
    Wij bouwen aan duurzame relaties met onze leveranciers. Momenteel duren deze relaties gemiddeld 7,5 jaar. Bij 100% van de rechtstreekse leveranciers vindt jaarlijks een audit plaats t.a.v. de arbeidsomstandigheden, de naleving van de mensenrechten, het voorkomen van corruptie en de bescherming van het milieu in de fabrieken.

    • Welzijn op het werk
    Kiabi is een bedrijf waar het goed werken is, en het staat genoteerd in de top van "Great Place to work".
    Meer dan 700 medewerkers hebben meegedaan aan het programma tijdens de week van de "Duurzame ontwikkeling" en de week van de "Gezondheid" in 2019.

Hulp nodig?