E-reservering

Pas je artikelen voordat je ze betaalt!

  • Deze service is gratis en geldig in de KIABI-winkels in België.

    Je mag maximaal 3 lopende e-reserveringen hebben.

    Ook gelden er 2 beperkingen met betrekking tot e-reservering:

    • Aanbiedingen, flash verkopen en privé-verkopen op internet komen niet voor e-reservering in aanmerking (je kan echter wel gebruikmaken van je klantenkorting, of bijschrijvingen laten plaatsvinden op je klantenkaart of je Spaarprogramma Moeder en Baby als je in de winkel bent).
    • Het toevoegen van een persoonlijk bericht in het pakket is niet mogelijk met e-reservering.
  • E-reservering is uitsluitend beschikbaar in de KIABI-winkels in België.

    Een KIABI-winkel kan zich het recht voorbehouden om deze service tijdelijk op te schorten (met name tijdens de uitverkoop). In dit geval kan de service niet op internet worden geselecteerd.

  • De e-reservering is alleen beschikbaar in de KIABI winkels in België.
    Zodra je e-reservering op internet is geregistreerd, ontvang je een bevestiging per e-mail en geeft je klantenaccount de volgende status weer:

    • “In voorbereiding” bij registratie van de e-reservering
    • “Verzonden” bij verzending van je e-reservering vanuit het magazijn naar de geselecteerde Kiabi-winkel
    • “Beschikbaar in de winkel” bij ontvangst van je e-reservering in de winkel
    • “Afgehaald” zodra je je artikelen hebt afgehaald
    • “Verlopen” als je je pakket niet binnen 10 dagen na ontvangst van je e-reservering in de winkel hebt afgehaald
  • KIABI verplicht zich om binnen 1 werkdag na registratie van je e-reservering te leveren.

    Zodra je e-reservering beschikbaar is in de winkel, informeren wij je per e-mail.
    Bij ontvangst van je artikelen in de winkel heb je 10 kalenderdagen de tijd om je artikelen af te halen.
    Na het verstrijken van deze termijn vervalt je e-reservering en is je bestelling niet meer beschikbaar.

  • Zodra je e-reservering beschikbaar is in de winkel, informeren wij je per e-mail.
    De betaling vindt plaats aan de kassa van de winkel, op de dag dat je het pakket in de winkel afhaalt.

  • Zodra je artikelen beschikbaar zijn in de winkel, informeren wij je per e-mail. Deze e-mail bevat een afhaalbewijs dat je moet laten zien bij het afhalen in de winkel.
    Ga naar de pasruimte in de winkel en neem je afhaalbewijs, je identiteitsbewijs en je KIABI-klantenkaart mee (indien je hierover beschikt) en volg de instructies van onze verkoopadviseurs.
    Er wordt een handtekening gevraagd om het afhalen van je artikelen te bevestigen.
    Iemand anders kan de artikelen voor je komen afhalen…. Op voorwaarde dat hij of zij de bevestigingsmail (per e-mail verstuurd aan de persoon die de e-reservering op internet heeft geregistreerd) kan laten zien..
    Deze persoon moet je identiteitsbewijs en zijn of haar eigen identiteitsbewijs laten zien, en namens je een handtekening plaatsen bij het afhalen.
    Ook moet hij of zij voor je betalen in de winkel.

  • Alle voordelen van je KIABI-klantenkaart (het verkrijgen van een klantenkaart, het sparen van punten, het gebruik van de klantenkorting van 15%) worden direct bij de kassa in de winkel toegepast op de dag dat je je pakket afhaalt.

  • Je kan ervoor kiezen om je e-reservering te annuleren. Deze optie is beschikbaar op de dag van registratie van je e-reservering, op de pagina van de website waarop je je bestelling kan volgen. Na deze termijn wordt je pakket in behandeling genomen en verzonden naar de winkel.

  • Kiezen voor e-reservering is kiezen voor betaling in de winkel. Je kan dus gebruikmaken van de retourvoorwaarden van de winkel.

Hulp nodig?