Zoeken

Bestelling

Hulp:

  • Slechts een paar stappen om je artikelen in je winkelmandje te plaatsen: :

    • Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKLEDING of SCHOENEN
    • Ontdek onze selectie en gebruik onze filters (maat, kleur, prijs…). Klik op de foto om de beschrijving van het artikel te lezen
    • Kies je kleur en maat en klik op "Plaats in winkelmand"
    • Shop verder of ga naar je winkelmand om je selectie te vinden en je bestelling af te ronden.
    • Klik op "bestelling afronden" om je bestelling te plaatsen. Dan kan je je leveringmethode (in de Kiabi-winkel, op een afleverpunt of thuislevering) en betaalmethode (Visa, MasterCard, Bancontact Mister Cash of Paypal) kiezen.
    • Bevestig je betaling
    • Je bestelling is geplaatst :)

    Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.

    Wist je dit? Op kiabi.be is er nog meer keuze met het exclusieve aanbod "Web-exclusives artikelen": verkleedkostuums, Adidas, Hello Kitty, Reebok, Nike, Absorba, Dim.... kijk snel.

  • Klik hier om onze maattabel te consulteren.

  • De e-reservering is gratis en beschikbaar in de Kiabi-winkels in België. Met de e-reservering kan je je artikelen online reserveren, deze bij een Kiabi-winkel laten bezorgen en je artikelen passen voordat je ze betaalt in de winkel.

    • Voeg je artikelen toe in je winkelmandje en klik op "Bestelling afronden".
    • Kies je Kiabi-winkel om je bestelling te laten bezorgen.
    • Selecteer je betaalmethode. Klik op "Ik pas mijn artikelen voordat ik ze in de winkel betaal (E-reservering)".
    • Zodra je e-reservering beschikbaar is in de winkel, informeren wij je per e-mail.
    • Ga naar de pasruimte in de winkel, pas je artikelen voordat je ze betaalt.

    Informaties:
    Deze service is gratis.
    KIABI verplicht zich om binnen 5 tot 7 werkdagen na registratie van je e-reservering te leveren.
    Je mag maximaal 3 lopende e-reserveringen hebben.
    Kortingscodes, flashverkopen en privéverkopen op internet komen niet voor e-reservering in aanmerking.
    Bij ontvangst van je artikelen in de winkel heb je 10 kalenderdagen de tijd om je artikelen af te halen.
    Alle voordelen van je KIABI-klantenkaart (het verkrijgen van een klantenkaart, het sparen van punten, het gebruik van de klantenkorting van 15%) worden direct bij de kassa in de winkel toegepast op de dag dat je je pakket afhaalt.

  • Deze service is gratis.
    Kortingscodes, flashverkopen en privéverkopen op internet komen niet voor e-reservering in aanmerking.
    Deze service is alleen beschikbaar in de Kiabi-winkels in België.
    Je mag maximaal 3 lopende e-reserveringen hebben.
    Ga naar de pasruimte in de winkel, pas je artikelen voordat je ze betaalt.
    Om een e-reservering te plaatsen: Klik op "Bestelling afronden" in je winkelmandje. Kies je winkel om je bestelling te laten bezorgen en selecteer je betaalmethode (Klik op "Ik pas mijn artikelen voordat ik ze in de winkel betaal (E-reservering)”).

  • De levering in de winkel is gratis. Klik op "Bestelling afronden" in je winkelmandje. Kies je winkel om je bestelling te laten bezorgen. Kies je betaalmethode:

    • Online (met Visa/Mastercard, met Bancontact Mister Cash of met Paypal)
    • In de winkel bij het afhalen van je bestelling (e-reservering)


Een kortingscode gebruiken:

Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren. Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren. De kortingscode kan niet worden gebruikt met een e-reservering.


Mijn bestelling/e-reservering wijzigen of annuleren:

  • Zodra de bestelling bevestigd is, is het helaas niet mogelijk om de bestelling te wijzigen (maat, kleur, betaalmethode, afleveradres). Wij nodigen je uit om je bestelling te annuleren en deze opnieuw te plaatsen 😊

  • Eenvoudig!

    • Ga in je klantenaccount (rubriek 'mijn aankopen') en klik op "mijn bestelling annuleren".*
    • Het is mogelijk om je bestelling te annuleren binnen 24 uur.
    • Je zal een e-mail ontvangen om je annulering te bevestigen.
    • * Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is. Wanneer het pakje geleverd wordt kan je het aan de deur weigeren. Op deze manier wordt het meteen naar ons terug gezonden, en kunnen we je geld terugstorten.

Bestellen zonder account:

  • Volg gewoon deze stappen:

    • Als je al klant bent op kiabi.be, zorg dat je niet ingelogd bent op je klantenaccount. Om van je klantenaccount uit de loggen: klik op "Hallo" bovenaan de pagina en vervolgens op "Uitloggen"
    • Kies het artikel die je wilt bestellen en selecteer je maat en kleur.
    • Klik op "Plaats in winkelmand". Ga verder met shoppen of ga naar je winkelmandje.
    • In je winkelmandje, klik op "Bestelling afronden".
    • Klik op "Doorgaan zonder account", kies je leveringmethode en vul je emailadres in om je bestelling te kunnen volgen.
    • Kies je betaalmethode en klik op "Ik bevesting mijn betaling"
    • Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.
  • Geen probleem :) Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging via email (op het emailadres die je hebt ingevuld). Je zult een email ontvangen bij elke nieuwe fase in de levering van je pakket (van de verzending tot de levering van je pakket).

  • Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen op kiabi.be
    De annulering van een bestelling is alleen mogelijk met een klantenaccount op de dag van registratie van de bestelling. Als je je bestelling zonder account hebt geplaatst, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.

Hulp nodig?