Zoeken

Mode en diensten met een positieve impact

Mode en diensten
met een positieve impact

Mode en diensten met een positieve impact

'Recht op mode voor iedereen' is de reden waarom Kiabi is opgericht. Het merk biedt mode aan kleine prijzen voor elk gezin. Het verkoopt kleurrijke mode voor elk budget, elke stijl, elk levensmoment, elk figuur en elke specifieke voorkeur.

Notre pourlebien Kiabi Human
Notre pourlebien Kiabi Human

Het Trends Lab, het trendlaboratorium van Kiabi

Zijn missie? Dat van een 'intern' stijlbureau dat de trends van de volgende collecties opspoort, vormgeeft en communiceert. Dankzij de stylisten die specifiek voor het Trends Lab werken, is Kiabi voortdurend op zoek naar alle socio-mode- en artistieke ontwikkelingen en de micromodeverschijnselen die de basistrends van morgen zullen zijn.

Achter de schermen van een modemerk met een positieve impact

We zijn vandaag al bezig met het business model van morgen! We zetten in op een meer verantwoorde, duurzamere en bovenal 100% circulaire mode. Onze ambities om ecologisch te ontwerpen zijn duidelijk: 100% van onze grondstoffen zal ecologisch zijn tegen 2025, in plaats van 2030. Daarnaast ontwikkelen we nieuwe concepten om onze kleding meer circulair te maken.

Duurzamere grondstoffen

Kiabi heeft een uitgebreid assortiment aan producten van biologisch katoen. Van vluchtkoffers en T-shirts voor baby's en kinderen vanaf 3 euro tot capsulecollecties voor volwassenen ... Voor de zomer van 2020 zijn er meer dan 29 miljoen artikelen ontworpen in biologisch of grotendeels biologisch katoen. Allemaal blijven ze trouw aan het DNA van Kiabi: "Mode voor kleine prijzen".

Groenere processen

We werken duurzaam samen met onze leveranciers om hen te laten investeren in nieuwe processen die meer respect hebben voor mens en planeet. Een voorbeeld? 100% van onze denim voor dames en heren zijn afgewerkt met een laserwash, waardoor 10 liter water en 22 gram chemische stoffen per product worden bespaard.

Notre pourlebien Kiabi Human
Notre pourlebien Kiabi Human

Duurzame mode voor kleine prijzen is geen utopie!

Onze collecties​ zijn duurzaam, van het ontwerp tot de recycling. Dat betekent dat we niet alleen kiezen voor collecties die gemaakt zijn op basis van ecologische materialen maar ook dat we meer nadenken over de manier waarop we de ontwerpketen kunnen optimaliseren. We denken na over de keuze van onze materialen en hun impact, de manier waarop we zo weinig mogelijk stoffen kunnen verspillen en over de manier waarop we met onze partnerleveranciers communiceren.

Achter de schermen ontwerpen onze stylisten en ontwerpers al onze collecties vanuit ons hoofdkantoor in Frankrijk. Ze worden op bepaalde punten bijgestaan door een team van deskundigen.

KIABI zegt ja tegen opvallende en niet tegen afval creërende mode

Tweedehands by Kiabi, echt uniek

We kiezen voor een circulaire aanpak met de opening van onze tweedehandscorners in België en het buitenland. We bouwen voort op ons unieke model door gemakkelijk toegang te bieden tot tweedehandskleding in de winkel. Je kunt al je niet-gebruikte kleding bij ons kwijt, ongeacht het merk.

Notre pourlebien Kiabi Human
Notre pourlebien Kiabi Human

De winkelervaring van KIABI

Kiabi, een lokale handelaar

Met een model dat is ontworpen voor de internationale markt en een winkelconcept dat voortdurend in ontwikkeling is, testen we nieuwe diensten en formats, voor een unieke en emotionele winkelervaring die is aangepast aan onze lokale klanten.

Kiabi blijft de concurrentie steeds een stapje voor dankzij zijn R&D-cel, Shopping into the Future. Deze afdeling geeft een duidelijk beeld van de evoluties in het bedrijfsmodel, zowel op korte als op lange termijn. Deze innoverende aanpak stelt de behoeften en consumptiepatronen van de klant centraal bij de retailuitdagingen van morgen.

Een naadloze winkelervaring

We schaven ons vooruitstrevende cross-channelconcept voortdurend bij. Het doel? Het cross-channeltraject van de klant soepeler, uitgebreider en duidelijker maken om toe te werken naar een naadloos fygitaal model. Zelfkassa's, vereenvoudigen van online betalingen en betalingen in de winkel ... Shoppen was nog nooit zo snel en leuk!

Een verrijking voor de klant

In onze 510 winkels wereldwijd ontwikkelen we nieuwe winkelervaringen om ons bedrijfsmodel meer circulair te maken en de ervaring van de klant te verrijken. Door personalisering, giften, recycling en het ontwikkelen van een uniek tweedehandsaanbod leiden we onze klanten naar een nieuwe manier van consumeren. Met onze shop-in-shop bieden we onze klanten ook aanvullende diensten op onze modekennis.

KIABI blijft trouw aan zijn ecosysteem

Met de opening van zijn shop-in-shops in Cora Woluwe en Cora La Louvière blijft Kiabi trouw aan zijn lokale karakter.

Lokale samenwerking

Kiabi zet nog meer in op de circulaire economie via een samenwerking met Les Petits Riens. Voor zijn eerste tweedehandscorner in de Kiabi-winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht werkt Kiabi nauw samen met de Brusselse vzw Les Petits Riens-Spullenhulp. Het initiatief kadert in het programma rond sociale herintegratie.

Kleding een tweede leven geven

Kleding een tweede leven geven

Hun creativiteit ontwikkelen en een tweede leven geven aan een voorwerp of kledingstuk is wat meer dan 70% van de 'DIY'-fans motiveert!

Meer info ›
Uniseks 'zero waste' windjack

Uniseks 'zero waste' windjack

Wist je dat? Op de textielmarkt wordt gemiddeld 22% van de stof die nodig is om een windjack te maken weggegooid voordat het kledingstuk zelfs maar is genaaid, vervoerd of verkocht.

Meer info ›
Lingerie door Kiabi

Lingerie door Kiabi

Mooie lingerie, onmerkbaar technisch, en altijd voor kleine prijzen!

Meer info ›
Manufacture de Layette

Manufacture de Layette

Een collectie babyartikelen, gebreid in Frankrijk, aan kleine prijzen.

Meer info ›
Shop in Shop CORA

Shop in Shop CORA

Ontdek onze KIABI-corners in je CORA hypermarkten, met een uitgebreide babycollectie bij CORA LA Louvière
en een assortiment voor het hele gezin bij CORA WOLUWE!

Meer info ›
Hulp nodig?