Nederlands
Home Onze diensten Retourneren en herroepingsrecht
Fermer

Retourneren en herroepingsrecht

«Bij Kiabi kan ik van mening veranderen!»

Bij Kiabi heeft u 30 dagen vanaf het moment waarop u de bestelling ontvangen heeft om uw artikelen terug te sturen (deze 30 dagen zijn inclusief het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen)*
*zie het artikel 'terugzendingen en terugbetalen' in onze algemene voorwaarden.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. Deze kosten zijn afhankelijk van de gekozen retourmethode


Hoe kan ik beroep doen op het herroepingsrecht?
Via het herroepingsformulier dat beschikbaar is via de volgende link:


Download het formulier


2. Retourneren

U kunt bestelde artikelen terugsturen en uw geld terug vragen. Bekijk hieronder op welke manier u de artikelen retour kunt sturen:


Pakket geleverd Retourmethode Retourkosten Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Op een afhaalpunt
(Mondial Relay)
1. Ga naar « Mijn bestellingen » en klik naast de betreffende bestelling op « De retourbon uitprinten »

2. Stuur de artikelen in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat terug samen met de ingevulde retourbon en plak het geprinte etiket op het pakje
Er wordt automatisch €2,50 afgetrokken van het terug te betalen bedrag De terugbetaling (met aftrek van de eventuele retourkosten) wordt uitgevoerd wanneer wij artikel terug hebben ontvangen. Als u per Visa/Master Card of Bancontact/Mistercash betaald heeft krijgt u het bedrag op uw kaart/rekening teruggestord.
Indien u met Paypal betaald heeft, wordt het bedrag op uw Paypal account teruggestord, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
Thuis
met DHL
Het pakje moet terug worden gestuurd op het volgende adres:

CSL
service retour Kiabi.com
Rue de la Terre à Briques 24
7503 FROYENNES
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Bij een gedeeltelijke terugzending van de bestelling worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.

Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.

Wanneer de hierboven beschreven procedure en de aangegeven termijnen niet in acht worden genomen, kunnen wij geen enkele klacht betreffende een ontbrekend of niet-conform product of een zichtbaar gebrek van de geleverde producten accepteren.